שירותי הדרכת והטמעה באופיס

חזי אלמוג – תמיכה בשירותי אופיס

אופיס 365 היא דרך טובה להשתמש באופיס בצורה משרדית לאופיס יש מספר יתרונות מעבר לשירותי האופיס הקלאסיים, אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים צרו קשר עם חזי אלמוג שירותי אופיס ומחשוב

אופיס 365 היא גרסה מבוססת מנוי של מיקרוסופט, עם מספר אפשרויות בעת רכישת חשבון. האחד הוא Office 365 Personal, המעניק למשתמש יחיד גישה מלאה לכל יישומי ה Office. אפשרות נוספת היא שימוש ב Office 365 Home, אפשרות זאת אשר מיועדת למשפחות שבהן עם מספר משתמשים שיכולים ליהנות מהשרות.

מה מייחד את התוכנית
נתחיל בכך שהחבילות מעניקות חווית משתמש מוכרת לכל מי שהשתמש בתוכנת האופיס.,

עם זאת, Office 365 מציע אפשרויות ויתרונות שאינם זמינים בגרסה הקלאסית

לדוגמה, מנוי ל-Office 365 מעניקה לך יכולת שימוש במתרגם, תוכל להסתייע בעוזר קורות חיים ובנוסף קיים חיפוש חכם. באקסל לשם הדוגמה, ניתן לשתף פעולה עם אחרים באמצעות תכונת כתיבה משותפת, המאפשרת למספר משתמשים לערוך את חוברת העבודה שלך בזמן אמת.

אפליקציות אופיס לנייד מגיעה עם תכונות נוספות. לדוגמה, ניתן להוסיף מעברי עמוד, להשתמש בעוד צבעים או ליצור טבלאות PivotTables עם האפליקציה לנייד של אקסל. יש לדעת, מהדורות חינמיות של האפליקציות לנייד מאפשרות לך לבצע רק משימות בסיסיות, כמו יצירת קובץ והזנת טקסט, מעוניינים להרחיב את ידיעותיכם, פנו אל חזי אלמוג שירותי מחשוב.

Photo by Scott Webb on Pexels.com
פתרונות לכל עסק

במידה ואתם נזקקים לסיוע בהתקנה, הטמעה
פתרון בקבצי אקסל וורד ועוד. תקבלו מחזי אלמוג
שירותי תמיכה.

הרשמה לבלוג שלי

לקבלת תוכן חדש ישירות לתיבת האימייל.